fanclub
Administrator
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:02, 05 Lut 2012 Temat postu: Regulamin. |
|
|
Aktualizacja: 05.02.2012r.
Regulamin może ulec w każdej chwili zmianie.
Prosimy o rejestrowanie się pod tym samym loginem co na stronie ericsaade.npx.pl .
I. Tworzenie tematów
1/ Przed założeniem nowego wątku na forum, sprawdź czy takowy już nie istnieje.
2/ Upewnij się, czy nowy temat znajduje się w odpowiednim dziale.
3/ Tytuły nowych tematów muszą nawiązywać do ich treści.
II. Posty
1/ Odpowiadaj na temat.
2/ Przestrzegaj zasad poprawnej polszczyzny, kultury osobistej. Nie pisz ciągle DUŻYMI LITERAMI bądź tRaWiAsTyM pismem.
3/ Nie dodawaj do swoich postów zbędnych obrazków.
4/ Pierwszy post należy umieścić w dziale 'Poznajmy się'. Najlepiej jakby powstał nowy temat.
III. Moderatorzy
1/ Moderatorem może zostać osoba spełniająca poniższe warunki:
a) jest na forum od co najmniej 6 miesięcy i jest aktywnym użytkownikiem.
b) przestrzega regulaminu.
c) nie ma upomnień i ostrzeżeń od innych moderatorów lub administratora.
d) jej wypowiedzi muszą być na poziomie (czyli z sensem, nie jednolinijkowce i nie nabite w dziale "KĄCIK FANA").
e) aktywna tak samo jak dotychczasowi moderatorzy
2/ Obowiązkiem moderatora jest dbanie o porządek na forum.
3/ Moderatorzy proszeni są o nieusuwanie starych tematów, a jedynie ich blokowanie.
4/ Moderator ma prawo do wysłania upomnienia na pw oraz dania ostrzeżenia użytkownikowi, który nie przestrzega regulaminu forum.
5/ Jeśli moderator przestanie wypełniać swoje obowiązki straci swoją funkcję.
6/ Wszelkie pretensje dotyczące użytkownik należy zgłaszać do moderatorów.
IV. Kary
1/ Zabrania się używania wulgaryzmów i obrażania innych użytkowników.
2/ Zabrania się umieszczania grafik o treściach rasistowskich, pornograficznych i powszechnie uznawanych za obraźliwe. Konto użytkownika niestosującego się do tej zasady jest automatycznie usuwane!
3/ Zabrania się ciągłego pisania DUŻYMI LITERAMI i posługiwania się tRaWiAsTyM pismem.
4/ Zabrania się tworzenia w krótkim czasie jednego posta pod drugim - od tego jest opcja "edytuj". Napisanie następnego postu może nastąpić po 7 dniach.
5/ Zabrania się spamowania.
6/ Zabrania się dublowania tematów, jednowyrazowych odpowiedzi
7/ Zabrania się zakładania tematu w nieodpowiednim dziale (patrz I.2).
8/ Konta nieaktywne przez dłuższy czas zostaną usunięte.
V. 'Polecamy'
1/ Aby konkretna strona została dodana należy:
a) skontaktować się poprzez e-mail, podać dokładny adres.
b) Dodać Nasz banner / link na swojej stronie.
c) Dodawana przez Nas strona musi być na prawdę godna polecenia. Nie polecimy byle kogo.
2/ Strona może zostać skasowana jeśli:
a) Zostanie usunięta,
b) Estetyka negatywnie się zmieni.
c) Nasza strona przestanie być polecana.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fanclub dnia Nie 23:18, 05 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|